https://dogeads.top/

معرفی سیستم همکاری در فروش میهن استور

وقتی صحبت از اعتماد می شود ، ناخودآگاه قدمت و تداوم فعالیت یک مجموعه یا یک سایت می تونه دلیل محکمی برای اطمینان کردن به اون سایت یا مجموعه باشه . سیستم همکاری در فروش میهن استور بدون شک یکی از قدیمی ترین و مورد اعتماد ترین سیستم هایی است که می توان با خیال راحت به همکاری با انها پرداخت . شخصا از سال 90 در این سایت عضو هستم و به کسب درآمد از اون پرداختم . سابقه 8 ساله و طولانی این مجموعه نشان تعهد اعضای محترم و تیم مدیریتی این فروشگاه است .

خوشبختانه مجموعه میهن استور از همان ابتدا خوش قول و خوش حساب بودن و به تعهداتشون به موقع عمل کردن و می کنن . به روز رسانی فوق العاده ای که روی سیستم میهن استور انجام شد باعث شده به مرور زمان این مجموعه کامل و کار کردن با پنل همکاری در فروش آنها راحت و جذاب باشد .

همچنین ظاهر فروشگاه ، کاملا جذاب و زیبا است و می توان به راحتی و بدون ترس از نگاه مشتری آن را در اختیار دیگران قرار داد تا سفارش خود را ثبت کنند و پورسانت به حساب شما واریز گردد . محصولات به روز و با کیفیت در کنار قیمت مناسب و البته پورسانت متطقی از دیگر نکات مثبت این سیستم همکاری در فروش است .

به شما پیشنهاد می کنیم حتما این سیستم و روش کسب درآمد از آن را امتحان کنید .

سفارشي سازي قالب و محصولات

ر سيستم همکاري در فروش میهن استور شما مي توانيد قالـب فروشگاه خود را از ميـان ده ها قالب اوليه انتـخاب ومحصولات دلخواه خود را در دستـه بندي هاي مختلف انتخـــاب نمــاييد

تسویه حساب سریع

در سیستم همکاری در فروش میهن استور تسویه حساب فوری و لحظه ای به درخواست کاربر با سقف درآمد حداقل 30,000 تومان انجام میگیرد . این واریزی بر خلاف تعدادی از سایت های مشابه در اولین فرصت و بهتر است بگویم در سریعترین زمان ممکن انجام می شه و از این بابت کاملا راضی خواهید بود .

امکانات ویژه برای وبمسترهای ویژه

در سیستم همکاری در فروش میهن استور برای وبمسترهای ویژه و پر فروش امکاناتی از قبیل تسویه حساب سفارشات ارسال شده تا سقف 60% در نظر گرفته شده است . امکان پارک دامین یا اتصال دامنه شخصی شما نیز به سیستم وجود دارد . با اینکار یک سایت مستقل ، با ظاهر و قالبی فوق العاده جذاب و کاملا مطابق با یک فروشگاه اینترنتی مدرن در اخیتار شما قرار میگیرد .

استفاده از این سایت آماده با محصولات کامل دغدغه های شما را برای سایت داری کاهش می دهد و فقط کافی است ، بازدیدکننده یا مشتری خود را به آن هدایت کنید و بدون درد سر از خرید مشتریان خود کسب درآمد کنید .

پنل کاربری بسیار شفاف

در سيستم همکاري در فروش میهن استور امکان رهگیری لحظه به لحظه سفارشات ثبت شده در پنل و از طریق کد رهگیری پستی میسر می باشد . این مورد نیز باعث می شود با خیال راحت به مشتری خود اطمینان دهید محصول خریداری شده اش را کاملا تحت نظر دارید تا به دستش برسد و هیچ مشکلی از بابت پیگیری محصول نخواهد داشت .

تجربه ما :

با توجه به مطلبی که در ابتدای بحث گفتم ، به نظرم لازم نیست بازگو کنم که سیستم همکاری در فروش میهن استور هم مانند سیستم همکاری در فروش می مارکت | پایگان یکی از بهترین های حوزه فعالیت خود است و پایداری و قدمت این سایت نشان از مدیریت عالی و تیم دلسوزی است که برای من به عنوان یک همکار یا بازاریاب همیشه مورد اعتماد بوده و هست ، امیدوارم شما هم مثل من با این سیستم کسب درآمد کار کنید و درآمد عالی داشته باشید .

فیسبوک توییتر گوگل + لینکداین تلگرام واتس اپ کلوب

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *